Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nvidia-CEO: kritiek op DLSS 5 is compleet ongegrond, vrijheid ligt bij ontwikkelaars
Nvidia-ceo Jensen Huang heeft zich tijdens een Q&A-sessie op de GTC-beurs uitgesproken over de kritiek die de ronde doet over DLSS 5. De techgigant kondigde deze het zogenaamde real-time neural renderingmodel gisteren pas aan, maar werd niet bepaald positief ontvangen door de community. ... verder lezen
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Gamers Nexus noemt de DLSS 5-versie van Grace Ashford een AI-gegenereerde profielfoto voor een datingsite die bedoeld is om bejaarden in het buitenland op te lichten.
Soms denken mensen ook dat hoe bekender ze zijn, ze denken dat hun mening de juiste is..
Het is dat ik nu weet dat het door DLSS 5 gecreeerd is, maar ik kan mij niet vinden in bovengenoemde uitspraak in de quote. Op zich hoeft het van mij niet allemaal zo fotorealistisch. Tenminste, het is voor mij de meerprijs niet waard om dat te laten genereren. Maar als een opvolger van de RX9070XT zoiets ook aan zou kunnen, zou ik daar wel voor open staan.